Pohorska cesta 2
2317 Oplotnica

Skoraj poročena… SKUPAJ POPOLNA!

Pomerjanje poročnih oblek prvi v Sloveniji izvajamo tudi pri Vas doma, lahko pa tudi na naši lokaciji. 
Za rezervacijo termina nam pišite na info@skorajporocena.si ali izberite messenger ikono (desno spodaj). 

Pogosto zastavljena vprašanja

Prosimo, preberite si spodnje odgovore na pogosto zastavljena vprašanja preden nam pišete.

Kako lahko naročim izdelke?

Pri izbiri izdelka izberete želeno konfekcijsko številko, v kolikor ni vaše konfekcijske številke nas kontaktirajte in vas obvestimo takoj, ko je spet dobavljivo.

Je za oddajo naročila potrebna prijava?

Za nakup na naši spletni strani ni potreba registracija in lahko ustvarite račun kot gost, kar pomeni, da samo vnesete vaše podatke za dostavo in kontaktne podatke. Če pa se registrirate, se vaši podatki shranijo in Vam naslednjič ne bo potrebno ponovno vpisovati vseh podatkov.

Kolikšni so stroški pošiljanja?

Ob nakupu nad 99,90 € stroške dostave krijemo mi. Ob nakupu do tega zneska pa strošek pošiljanja znaša 3,90 €.

Kako naj vem, da mi bo obleka prav?

Poročne obleke ravno zaradi tega razloga ni možno kupiti preko spleta. Lahko se jih rezervira, nikakor pa jih ni možno kupiti, saj verjamemo, da mora bodoča nevesta obleko pomeriti.

Kdaj lahko obiščem salon?

Po predhodnem dogovoru določimo termin in lokacijo pomerjanja. Prvi v Sloveniji izvajamo tudi pomerjanje oblek na domu, s čimer prihranite veliko časa. Lahko pa izberemo tudi drugo lokacijo, ali pa pomerjanje izvedemo pri nas. Za rezervacijo termina nas pokličite na 070 867 063 ali pa nam pišite na info@skorajporocena.si.

Je pomerjanje brezplačno?

Pomerjanje obleke se obračunajo 20 €, vendar v primeru nakupa poročne obleke pri nas, ta znesek upoštevamo pri končnem znesku. V kolikor se za nakup obleke pri nas ne odločite, Vam žal tega denarja ne moremo povrniti.

Izdelka, ki ga želim ni na zalogi! Kdaj bo spet prispel?

V kolikor izdelka ni na zalogi nam pišite na info@skorajporocena.si in vam bomo sporočili takoj ko bo izdelek spet na zalogi.

Omogočamo vam pa tudi, da naročite izdelek, ki ni na zalogi, ga plačate po predračunu in vam ga takoj ko ga dobimo od dobavitelja dostavimo.

Kaj pa, če mi izdelki ne ustrezajo, jih lahko vrnem?

Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot) vam omogoča, da v 14ih dneh po nakupu vrnete izdelek,
če z njim niste zadovoljni.

Izdelek mora biti vrnjen z računom, originalno zaprt in nepoškodovan, pri čemer kupec krije strošek vračila (ne sprejemamo paketov z odkupnino, le navadne in priporočene). Vračilo bo sprejeto samo v primeru, da je izdelek nenošen, neopran, nepoškodovan in ni bila odstranjena etiketa.

V primeru, da izdelek vrnete brez celotne dokumentacije, imate 7 dni časa, da le to naknadno dostavite (kot datum prejema štejemo ko je dostavljena vsa dokumentacija). V primeru, da to ne storite v roku, vam izdelek na vaše stroške vrnemo.

Informacije

Skoraj poročena

Nataša Kukovič s.p., prodaja poročnih oblek in dodatkov

Pohorska cesta 2

2317 Oplotnica

PIšite nam