Ulica MDB 19
8273 Leskovec pri Krškem

Pomerjanje oblek je možno v našem skladišču na zgornjem naslovu. Izključno po predhodnem dogovoru.
Za rezervacijo termina nam pišite na info@skorajporocena.si

Pogosto zastavljena vprašanja

Prosimo, preberite si spodnje odgovore na pogosto zastavljena vprašanja preden nam pišete.

Kako lahko naročim izdelke?

Pri izbiri izdelka izberete želeno konfekcijsko številko, v kolikor ni vaše konfekcijske številke nas kontaktirajte in vas obvestimo takoj, ko je spet dobavljivo.

Je za oddajo naročila potrebna prijava?

Za nakup na naši spletni strani ni potreba registracija in lahko ustvarite račun kot gost, kar pomeni, da samo vnesete vaše podatke za dostavo in kontaktne podatke. Če pa se registrirate, se vaši podatki shranijo in Vam naslednjič ne bo potrebno ponovno vpisovati vseh podatkov.

Kolikšni so stroški pošiljanja?

Ob nakupu nad 99,90 € stroške dostave krijemo mi. Ob nakupu do tega zneska pa strošek pošiljanja znaša 3,90 €.

Kako naj vem, da mi bo obleka prav?

Poročne obleke ravno zaradi tega razloga ni možno kupiti preko spleta. Lahko se jih rezervira, nikakor pa jih ni možno kupiti, saj verjamemo, da mora bodoča nevesta obleko pomeriti.

Kdaj lahko obiščem salon?

Obiščete nas lahko izključno po predhodnem dogovoru. Za rezervacijo termina nas pokličite na 070 726 313 ali pa nam pišite na info@skorajporocena.si

Možni čas obiska:
Nedelja 8:00 – 12:00
Ponedeljek 8:00 – 19:00
Torek 8:00 – 19:00
Sreda 12:00 – 19:00
Četrtek in petek po dogovoru
V soboto je zaprto

Je pomerjanje brezplačno?

Prvi obisk salona je brezplačen.
Vsak nadaljni obisk se zaračuna v vrednosti 19,90 €, če se ne odločite za nakup.

Prav tako pa ob morebitnih poškodbah nastalih pri pomerjanju prevzamete stroške popravila obleke.

Izdelka, ki ga želim ni na zalogi! Kdaj bo spet prispel?

V kolikor izdelka ni na zalogi nam pišite na info@skorajporocena.si in vam bomo sporočili takoj ko bo izdelek spet na zalogi.

Omogočamo vam pa tudi, da naročite izdelek, ki ni na zalogi, ga plačate po predračunu in vam ga takoj ko ga dobimo od dobavitelja dostavimo.

Kaj pa, če mi izdelki ne ustrezajo, jih lahko vrnem?

Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot) vam omogoča, da v 14ih dneh po nakupu vrnete izdelek,
če z njim niste zadovoljni.

Izdelek mora biti vrnjen z računom, originalno zaprt in nepoškodovan, pri čemer kupec krije strošek vračila (ne sprejemamo paketov z odkupnino, le navadne in priporočene). Vračilo bo sprejeto samo v primeru, da je izdelek nenošen, neopran, nepoškodovan in ni bila odstranjena etiketa.

V primeru, da izdelek vrnete brez celotne dokumentacije, imate 7 dni časa, da le to naknadno dostavite (kot datum prejema štejemo ko je dostavljena vsa dokumentacija). V primeru, da to ne storite v roku, vam izdelek na vaše stroške vrnemo.

Informacije

Interelab d.o.o.
Cesta 3. julija 9
8281 Senovo

PIšite nam